NÄR MAN HAR TRÅKIGT SÅ FOTAR MAN!

Som sagt ;)
Kunde inte sova igårkväll så då tänkte jag "äsch, jag kan väl fota lite" och så gjorde jag det! Blev faktiskt nöjd, trots min kamera och oftast dåliga fantasi. Lägger bara upp lite bilder här och alla bilder på min BDB SHINING. Kolla in där om ni inte redan är vän då, hihi.

När jag kom hem idag så gick jag till hagen, skulle kolla om Stefan hade gett dom mat, men då var den översta saken som man sätter fast (som man tar in och ut häsarna i) så dom inte kommer ut. Åh, glömt vad det heter .. Men iallafall, öppningen. Den översta hade lossnat på något sett då det var bara den understa som satt fast. Som tur var hade ingen häst smitit, dom kunde göra det lätt liksom 30 cm är inte så jobbigt att gå över? Men stängde där, gav hästarna hö och fyllde på med vatten. Klockan 6 åker jag och mamma på träning! Kommer bli kul ^^

Förresten, anledningen till att Annie inte är så social är för att hon har ingenting att skriva om, säger hon o.O
Äsch, jag är ju så social så det gör ju inget^^









Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0