MY DAY

Min dag då, vakna upp av att Daniella satt & skrev på datorn  (y) Vi typ chilla kolla på laghoppningen från 2007. Sen kom mina kusiner & hunden, eller hela deras femilj kom. De käka här & vi barnen & hunden gick & åkte pulka eller jag tog bara kort ;p När vi kom in så baka jag eller vi baka mockarrutor. Smaskens!
Sen har jag varit i stallet. Nu ikväll har jag ätit pizza, farmor & farfar kom! Kom jag precis hem från Maja ;)
Men här kommer det några bilder från idag :D
(Killarna med gul & grön mössa är mina kusiner & hans kompis med vit mössa)

Annie









































Har många fler bilder men orkar inte ladda upp fler nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0