MOA BOSTRÖM

Min dag: Har sovit över med Moa ( http://freeddom.blogg.se/ ) från igår till idag, och vi fixade lite med bloggdesignen, fixade upp header och så. Den är långt ifrån klar, ska fortsätta med den snart. Va på stan med Moa idag, härligt! Kollade på kläder, fikade och pratade, och allt sånt där. En mysig dag :) Vid 3 ringde Annie och frågade om jag ville hänga med henne till Sharpman idag, och det gick. Så hämtade mina grejer hos Moa, fick lite pengar från mamma och åkte dit med Annie och Maria (hennes mamma). Kommer inte ihåg om Annie köpte något, men hon lämnade in sina röda JW-ridbyxor, sömmarna hade lossnat.
Jag testade nog ca 15 ridbyxor och hade något att klaga på varenda en. Kanske lite kräsen? Testade även två par JW-ridbyxor, ett par röda och ett par bruna. Tycker rent ut sagt att dom är fula! Iallafall dom jag testade och det beror ju också på vem som har dom. Men på mig passar dom inte, gillar inte alls JW-ridbyxor. Men tilll slut hittade jag ett par! Det var ett par Equipage för 339:- Det var inte ens rea, så bra pris. Jag kanske inte är en sån som ska ha 2000-kronors ridbyxor. Det var ju bra, haha! Sen köpte jag en T-shirt på JC. Dom hade riktigt snygga T-shirtar, ångrar att jag inte köpte mer :( Sen köpte jag blå och lila skosnören, mina gamla (som jag målade med tuschpenna) börjar bli slitna. Sen hängde jag med Annie hem, sen kom pappa och hämtade mig och nu är jag här.
Ska åka till Godegård imorgon, ska åka skidor och snöskoter och äta lite kööörv, Annie ska nog hänga med, hon skulle till stallet och fixa till Pricken sen kommer hon hit. Kul!
Imorgon är det hoppträning och och då ska jag ha mina svarta ridbyxor! Innan jag handlade dom var jag lite tveksam, men Annie tyckte jag skulle köpa dom så då gjorde jag det och nu är jag glad att Annie sa att jag skulle göra det :)
Lägger upp lite bilder från idag, hoppas ni också fått en bra dag!


Moas hund Ruff :)



T-shirten. Inte så märkvärdig eller speciell, men gillar den ändå på något sett >.<

Ridbyxorna, orkar inte fota när jag har på dom ..

Snosnörena :)

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0