MIN HÄST ÄR EN GUMMIBOLL

Hihi :3
Gick jättebra på Pay and Jump-en. Jag hoppade 100-105 cm. I 100 cm så blev jag felfri och hade bra avsprångspunkter och på filmen så det jättebra ut. I 105 cm la dom till en kombination. Hon stannade en gång på b-hindret i kombinationen, och sen höll hon på att dra så då svängde jag åt sidan. Det är ju bättre att det blir rätt, eller hur? Annars fick jag två pet tror jag :)
Men är jättenöjd iallafall. Tänkte hoppa 110 cm, men Ingrid ville att jag skulle hoppa 105 cm istället. Men ska börja hoppa lite 110 cm på träningarna. Det gick super för Amina och Fantasie också.
Häst är bäst!

Här får ni en hoppbild bara för det ^^ Från förra året i NYRK. 100 cm


Daniella

Kommentarer
Postat av: moa :)

duktigt gjort! ;)



vi måste förresten va snart (a)<3

2011-02-06 @ 22:23:16
URL: http://reapesbelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0