LOVET SLUT

Idag åkte vi till Godegård igen och åkte skidor. Åkte typ 5 gånger runt någon runda, så tillsammans kanske jag åkte mer än 1 mil? Så himla bra träning, och jag behöver ju träna nu till ridningen/fälttävlan. Ska rida snart och mamma ska fota/filma, sen ska vi fixa stallet och allt sånt. Senare ska jag duscha och hoppas att det blir en lång, härlig natt. För imorgon är det ju skola igen. Känner verkligen inte för det, men måste så måste man.
Och så har jag anmält mig till min första tävling, i Kinda (där jag tävlade fälttävlan första gången). Hoppning alltså, och ska hoppa 90-100 cm, den är den 19/3. Ett tag kvar, men nu vet ni ^^

TIPS (såg på någon bdb att det stod): Världscuphoppning från GHS på svt1 klockan 17.00 idag, eller tror att det är idag .. o.O jag ska iallafall kolla, och sen är det Ponnyakuten idag också.
Ha en härlig söndag!



Daniella

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan! Kika gärna in på min blogg och ge mig tips på hur den kan bli bättre och locka flera läsare! =)

2011-02-27 @ 15:33:36
URL: http://hopptonten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0