LOOK AT HIS EYE

Kom precis hem från stallet! Ligger nu och slappar i sängen. Pappa skulle hämta ved hos en i borensberg så han skjutsa upp mig till stallet så jag var där fem. Mocka och fixa det vanliga. Men morötterna hade fryst så tyckte inte Pricken skulle äta dem, men jag är smart! För jag värmde vatten och så lade jag i morötterna i vattnet en snabbis och då blev dem som vanligt igen! (y) Hade tänkt att smörja idag men gick ut för att kolla vattnet i hagen om blev kvar där med de mysiga herrarna! Jag bara satt på marken och Pricken och Prinsen hade fullt upp med att lukta igenom mig. De var riktigt gullig :') Satt där i typ 40 min. Sen gick jag och fixa medicinen, sen kom pappa då tog vi in Pricken och Prinsen för vi skulle ge Pricken medicin :)
På förmiddagen var jag i Godegård och åkte skidor. Mormor hängde med och det var typ 35 år sen hon åkte men hon var duktig! :D
Några bilder från stallet.

Annie










Look at his eye..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0