LINKÖPING

Har inte haft tid att blogga sen igår. Igår var jag hos Vickan, vi låg bara och kollade på TV. Kom hem från henne vid tio/elva så då var jag ganska trött.
Idag åkte jag till linköping klockan tio imorse och kom hem därifrån vid fem. Åkte med mamma och mormor. Först var vi i "centrum" och sen åkte vi in till IKEA. Mamma var på shoppning humör som vanligt så fick med mig lite grejer hem iallafall!
När vi kom hem åkte vi till stallet, Pricken var lugn idag och lika gullig som vanligt. Gick en sväng med honom och han var så glad att få komma ut en och gå en sväng! Efter stallet åkte jag och mamma och handlade så vi kom hem vid halv nio. Snart kommer Felicia till mig och vi drar ut en stund ;)

Annie


Rosa tröja, blårandig skjorta och ljusrosa chinos.


Armband, örhängen, hårspännen, toffsar och solglasögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0