KOLLADE IGENOM ANNIES BDB ..

.. För jag inte hade något bättre för mig. Hittade lite bilder på Missy, Pitchi och ja, dom andra. Även jag xd
Men den vågar jag inte lägga upp, det får bli en failbild sen. Har så himla tråkig och jag har världens huvudvärk!


Jag och Missys första "tävling." Det kanske är .. 40 cm? Men vi alla börjar lågt :p
Jag och Pitchi kom 4:a i Nyckelby, 90 cm kanske det var. 2009

En bild Annie tog på Missy som vi sen fixade iordning :) 2009

Haha, Carubus och Wellington (Annies förra ponny). 2009

Missy och Nikita. 2009

Älskar att kolla igenom gamla bilder, man "väcker" liksom minnen. Hoppas du inte hade något emot att jag snodde bilderna Annie ^.^

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0