KARLSBY RID -OCH KÖRSÄLLSKAP

Heh, läste tidningen förut och så såg jag en sida om Karlsby rid -och körsällskap. Vi bor ju i Karlsby, åh, coolt! xd
Men jag tycker det är kul att vi har det, vi är dock inte med i den, men för alla de yngre som gillar hästar och rider. Tänk, någon av dom kanske blir elitryttare :)

Blir ingen ridning, orkar inte och så är det mörkt ute nu och så måste jag plugga till matteprovet till imorgon. Inte för att verka trög, men jag vet inte hur man pluggar till prov?! Och minst till matte .. Men kan väl räkna repitionssidorna eller något. Det var okej i skolan, men Anneli avbröt bilden för vissa killar var för stökiga. Hallå?! Vissa vill faktiskt ha bild?! Tycker det är så himla orättvist, vi har rätt till lektion! Fast vi gick till en annat rum och ritade lite iallafall. Hon drog av en kvart eller så .. Så himla osmart, rekton sa ju till oss att om man ska prata om något, ska man prata om det efter lektionen. Och då gör ju Anneli tvärtom! Herregud .. Och bilden är ju kul, gillar att måla och rita och när jag vill rita och inte är okoncentrerad blir det faktiskt fint. Men kan kanske visa lite saker jag gjort/ritat senare för skojs skull. Vår familj är konstnärliga av oss, Amina och David mest, dom är ju pro. 
Men annars var dagen helt okej, och snart är det lov! Åh, gud vad jag längtar! 


Bilden i tidningen ;)

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0