JAG SOM JÄMT SKA HÅLLA PÅ ATT PILLA PÅ SAKER ..

Har just nu gjort att alla bilder på denna blogg raderats .. Tänkte "men det går så segt nu och vi har massor bilder i det här bildgalleriet" eller vad man ska säga och Moa hade sagt (eller jag fått för mig att hon gjort) att man borde radera alla bilder så det blir bättre. Sen så bara "ne, men det kanske inte är så bra, tänk om bilderna går bort på bloggen också?" sen bara "ne, det är ju sparat och sånt, det händer inte" och så börjar jag radera, flera sidor .. Och sen kollar jag bloggen. Och ingen bild finns och jag blir ju nästan tjutfärdig! Fan då! Vad ska jag göra nu? Jo, det här måste fixas så nu ska jag ta dit de bilder jag kan, alltså mina eftersom jag inte har Annies, förlåt Annie, förlåt! Och Annie sa att det kanske inte var så smart ..
Varför ska jag jämt fixa med allt?! Åhh, blir så trött på mig själv!

Daniella

Kommentarer
Postat av: moa :)

nej, de sa jag inte xd

jag vet mycket väl att dom går bort om man raderar dom, för då har inte inlägget kvar bildfilen ;)

men de hjälper inte om du laddar in alla bilderna igen tyvär :(

visst jag sa att de kanske skulle gå dubbelt så snabbt att ladda in bilder om ni inte hade lika mycket bilder, men jag menade lixom inte att du skulle radera alla ;)



hhaha :)

2011-03-01 @ 06:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0