HOPPTRÄNINGEN ..

Gick väl bra :) En rolig bana där man fick välja mycket själv hur man ville göra/vilka svängar man skulle ta. Och så var det en trippelbarr med! Red med dom nya ridbyxorna och kände att jag "gled runt" i sadeln, efter nästan varje språng åkte benen bara omkring. Kanske är det ridbyxorna, kanske är det att jag måste ha bättre balans? Bättre balans ska jag skaffa iallafall. Annie hängde också med på träningen, men vi skjutsade hem henne efteråt. Annars var jag nöjd med Pitchi, hon hoppade allt hon skulle och kändes jättefin efteråt. Testade att sitta ner och rida med en hand och styra och hon trava dit jag styrde med handen/vikten, så då blev jag jättenöjd. Ibland blev hon lite trippig, men det är bra att hon är så positiv till hoppningen.
Såhär såg banan ut (paint):

Ungefär så var den, vet inte om vissa var oxer eller räcke, men såhär kommer jag ihåg den. Ni ser att man kan välja lite olika vägar, eller jag hoppas ni ser det, annars så vet ni att man kunde det. Hoppade kanske 90-100 cm, tyckte det var bra nu när jag inte ridit så mycket den här/förra veckan.
Tack mamma för du skjutsar, fixar, betalar och stödjer. Du kommer alltid vara min bästa tränare <3

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0