HITTAT ETT PAR RIDBYXOR! JIPPIE!

Jag som jämt har haft så svårt att hitta, hehe. Ett par gråa, knäskodda. Dom låg vid 800:-, lite dyrt, men dom är verkligen värda det! Sen hittade vi ett par bruna Pikeur, jättesnygga! Låg på kanske 100:- Men sen blev det bara de gråa, dom bruna föll mig inte helt i smaken hehe.
Men köpte dom inte idag, ska åka dit igen.

Fotar massor nu förtiden, jag känner att jag vill fota hela världen. Allting som händer och allt jag ser. Lite konstigt då men, ja .. Bilderna från Linköping läggs upp på BDB, men bilderna till Sharpman kommer upp här.


Pikeurbyxorna


De gråa byxorna jag ska köpa.

På vägen till Sharpman/där:






Måste dra till morfar nu, när jag kommer hem fortsätter jag att ladda upp bilder. Är lite fotogalen, ja, jag vet. Och ja, det blir ganska många bilder, men vad är en blogg utan bilder?

Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0