HISSAR/DISSAR


Tänkte hissa Jacsons vita damasker, har ett par vita och är nöjd med dom. Ludd inuti och sen lite skinnaktigt utanpå. Om det kommer smuts utanpå så tar jag bara en fuktiga trasa och tvättar bort det. Superenkelt! Det jobbiga kan ju vara om luddet blir smustigt, men då brukar jag lägga det i varmt vatten över natten, sen tvätta dom med medlet Yes och sen tvätta av dom och hänga upp dom och så är dom fräscha igen. Använder dom mest på tävling, men ska nog börja använda dom på träning också, är lite lat, tycker det är jobbigt att "linda ihop" benlindorna efter man använt dom. Med damasker behöver man ju bara ta loss dom, tvätta bort smusten och klart! Så hiss till dom! Jag handlade odm på travshopen för kanske 250:-/par? låter ganska rimligt, eller så är jag helt ute och cyklar ..
 


Färgade benskydd. Brunt och svart, det är snyggt. Ochdet kan vara snyggt i fälttävlan, men tex röda, rosa, blå och gröna benskydd? Ne, det är inte min stil. Tycker det ser så himla töntigt ut. Om man ska ha färgat på benen ska det vara benlindor, det är snyggt. Men inte benskydd, det passar inte. Visst finns det alltid undantag.



Exempelbilder (google)

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0