HISSAR



Jag vill verkligen hissa märket treadstone tycker att det är ett hållbart och snyggt märke! Jag har ett par ridbyxor av märket treadstone, dom är sköna och bekväma. Har haft dem i fyra år och använder dem fortfarande. Så dom är väldigt hållbara, det ända är att färgen har blivit lite ljusare, men vilka kläder brukar inte blekas i tvätten? Byxorna är svarta så pappa köpte något tvätt medel som skulle göra byxorna svarta igen och det funka jättebra! De är knäskodda och är väldigt snygga. Byxorna har vita sömmar på sidorna och snygga fickor på rumpan!
Kostar ca. 700:- bra pris för kvaliten.
Har också en lädergrimma från treadstone, mjukt och bra läder och snyggt med vita sömmar.
Kostar ca. 450:-
Tror att mitt bruna träns också är från treadstone och det tränset älskar jag! Samma som lädergrimman ett mjukt läder med vita sömmar. Tyvärr använder inte jag det eftersom att det är brunt och jag har svart utrustning.
Kostar ca. 800-1000:-
Är nöjd med alla grejerna och dem har hållt bra. Ska nog ta kort på grejerna idag så får ni se!

Annie

Kommentarer
Postat av: Jimmystella

Very nice site. Will sure visit again.

2012-01-31 @ 14:15:59
URL: http://jimmystella.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0