HEMMA NU

Har kommit hem från Annie nu. Ska snart titta på romantik film med mamma <3 Gav hästarna hö nu när vi kom hem, dom sprang som galningar bara "MAAAAAT!!" Dom är ju för gulliga ..
Imorgon ska jag sova ut och sen rida. Jag och Annie kollade på en film från 2007 när det var lag (Annie var med). Man blev så himla tävlingssugen och ridsugen överhuvudtaget, så imorgon ska jag nog ta mig en långtur om det inte är för kallt eller så, ja, om vädret tillåter. Men våren ser jag fram emot, då det inte är myggor, inte för varmt eller för kallt. Då blommorna kommer och allt. Längtar så mycket så jag kan spricka! Gör ni det också? Det tror jag nog ;)
Men ska ner och kolla film nu, kram!


Åh, löv på träden O.o

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0