GÅRDAGEN

Igåt han jag ju inte blogga. Sista lektionen var idrott, vi bowla! Sluta halvfyra, sen vid fyra fick jag reda på att träningen var inställd, eftersom att det snör nästan 2 dm igår ;o Vi skulle ju ha träning ute på konstgräset.
Men Vickan, Felcia & jag satt i simhallen, cafeterian & chilla! Sen gick vi hem till Rasmus & kolla på film hos honom :)
Mamma & jag åkte till stallet vad sju! Haha när vi skulle hem så kom inte vi upp för backen i stallet xd
Papppa är ju i Åre & har bilen med fyrhjulsdrift, så vi fick skotta bort snön för att komma upp från backen..
Sen kom vi iallafall hem & då var ju klockan halv nio så då var jag tvungen att plugga.
Har kemiprov idag ;s
Men nu ska jag fixa mig, skolan börjar snart.

Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0