GALET MYSIG UTERITT

Red ut idag, det är ju underbart väder! Red inte så långt, skrittade uppför en backe och sen skrittade och travade lite till Irene. Sen travade/galopperade jag halvägs hem, galoperade/travade till Irene och sen tillbaks. Pitchi bara väntade på att få springa fort, och sen när jag släppte hene så bara vrooom!
Innan jag hämtade in henne lekte galningarna i hagen. Ångrar som tusan att jag inte tog med kameran till hagen
:(
Iallafall, här kommer bilder :)


I stallet. Nusse <3

Okej. Inte världens finaste outfit, men jag är bonde och bekvämlighet före snygghet. Och ja, det var bekvämt!

Träns: Ihopplockat
Sadel: Sharpman
Schabrak: Sharpman
Rumpvärmare: Mia RS
Sadelgjord: Hööks?
Länntäcke: Hööks

Väldigt enkelt. Tycker inte om när man bara "slänger" på hästen massor med grejer, tänk vad obekvämt!


På hästryggen ..

Underbart vackert. Ni skulle sett i skogen, man gapade så fint det var!






Jag tycker iallafall att vi är gulliga ^^

Tog en bild på alla hästarna i hagen också, laddar upp dom med :p


Pitchi

Fantasie

Miss Taylor

Carubus

Nikita

Daniella



Kommentarer
Postat av: ellinor

du är värsta lyckligt lottad som bor på en gård i karlsby ,

jag tkr verkligen er gård är JÄTTE FIN och alla mysiga o fina vägar är jag avensjuk på .

2011-02-14 @ 16:37:58
URL: http://freakylife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0