FULLT UPP FÖR MIG IDAG

Sitter fortfarande i pyjamas, men ska gå & duscha snart. Ska inte rida idag, blir bara att åka upp & fixa. Åker till Scharpman idag med mamma. Ska se om jag får byta ut min röda Whitaker byxor. (sömmarna har spruckit)
Vet inte om jag hittar något mer men är inte sugen på att köpa grejer till hästen.. Måste åka till stan idag också, kan ite komma in på mobilen för jag har slagit min PIN-kod för många gånger (a) Så måste få tag på min PUK-kod.. Men det ska fixas!
-Daniella du ville följa med till Scharpman, men jag ringde hem till dig & du sov hos någon kompis.
Så måste duscha, åka till Pricken, åka till stan & åka till Schapman :)

Annie


Jag älskar dig, du är det finaste jag har.. (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0