FOTADE PITCHI & MISS TAYLOR

Skulle rida en långtur med Pitchi, men det slutade med att jag red runt i repgrimma i 5 minuter. Sen så fotade David, Adrian och Sabina Pitchi och så fotade jag lite också. Va kul att nästan alla hängde med ut, blev fina foton nu när det är så fint väder ute. När vi fotat Pitchi så bestämde jag och Adrian oss för att fota Miss Taylor. Så tog in henne och borstade henne och allt sånt. Hon fällde jättemycket vid halsen och ansiktet. Tror hon tyckte det var skönt, hon är ju som en isbjörn så mycket päls hon har! Men nu börjar hon bli en ponny igen :) Blev inte så jättebra bilder på Miss Taylor, hon ville inte ha öronen framåt och hon gick runt hela tiden, men några bra iallafall. Sen tog vi ut henne och då började dom springa runt. Fantasie jagade Miss Taylor, men jag stoppade henne, sen så sprang Fanta och Pitchi iväg och Carubus busade med Miss Taylor och hon började stegra och hålla på. Inte ofta man får se henne göra det. Så då fick Adrian springa efter kameran, men jag fick ingen bild när hon ställde sig på bakbenen .. Fick några failbilder som jag kommer ladda upp sen, så himla gulligt. Sen gav vi dom hö, och nu är vi inne och har precis ätit mat och ska nu ut igen och göra stallet :)
Lägger inte upp alla 170 bilder (typ) utan tar några, eller nja, ganska många ;)




















Så, det räcker nog med bilder, hehe, dom är så gulliga! Där fick ni en liten stor bildbomb :)
Ha en fortsatt trevlig söndag .. ? Är det söndag? Ja, det vare. Haha, ha en bra södag!

Daniella

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Sabina är jätte lik din mamma :p

2011-02-20 @ 21:37:06
URL: http://freakylife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0