FIXAT LITE BILDER

Har typ ingenting att göra, har huvudvärk och funderar på att gå och lägga mig faktiskt (klockan är 02:38). Har kollat in fälttävlansfilmer på YouTube, lagt upp filmer och fotat/redigerat bilder. Dock inte hästbilder, tycker det är lite tråkigt. Men lägger upp bilderna här, för att jag blev väldigt nöjd :) Hoppas ni med tyckte dom blev fina.
Och förresten var mitt huvud tomt när jag skrev den här "dikten" och ja, så ni vet.
´





Det var dom redigerade, nu dom oredigerade:



Har lite mer bilder som jag inte laddat in på datorn än, men det här får duga ^-^
Och förresten så har filmerna kommit upp, sök bara på daniellapitchi om ni vill se, för jag kommer inte länka, jag ska försöka få upp filmerna här igen imorgon. Det måste ju gå?!

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0