FÄLTTÄVLANSBILDER PÅ MIG

Har inte så mycket att skriva idag. Så vad sägs om lite bilder på Pricken & mig från terrängbanan ? :)
Sitter nu & spelar cs. Går riktigt bra! Vickan sov här inatt & vi har varit hos mina kusiner typ hela dagen.
Åkte upp till stallet, mocka bara & gav Pricken medicin, blev inga bilder från idag för åkte direkt från kusinerna till stallet. Så kameran fick vila idag..

Annie

Första gången jag hoppa ute på terrängen. Det var på mantorps bana för ungefär 1 år sedan. Pricken tyckte det var kul & han var ju inte precis i form. Men min älskling gör så gott han kan ändå :') <3












Andra gången jag hoppa terräng, på samma ställe.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0