DUKTIG HÄST

Red Pitchi på fältet, och det gick jättebra. I traven och skritten hade hon en bra och stadig form, men i galoppen hängde hon sig en aning. Gjorde inget speciellt, red bara runt lite. Sen galopperade vi 3 varv i båda varven i ja, snabbt, sen bröt hon av. Hon fick bestämma själv, jag vill inte puscha henne när hon inte orkar. Det blir ju såklart tyngre med alla snö, men hon skötte sig bra. I början så letade hon efter något att hoppa till för och blev lite rädd för ingenting och sen gnäggade Fanta så hon var lite okoncentrerad i början, men det blev bättre efter ett tag. Sen borstade jag av henne och hon blev så svettig i ansiktet så jag tog på ludd på grimman så det skulle bli mer bekvämt. Såklart rosa ludd, hihi ^.^



Outfit:
Träns:
Köpt på Tradera, pannband Hööks
Sadel: Sharpman (crown)
Schabrak: Tog något
Länntäcke: Aminas
Benlindor: Aminas

Vilken koll jag har på alla mina/Aminas grejer -.-





Hade ingen på Missy, förlåt Missy!

Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0