BRA LÅTAR (JUST NU)..

..
Tim Berg – Seek Bromance - Avicii Vocal Edit
Michael Sembello – Maniac (Flashdance Version) (Re-Recorded / Remastered)
Alex Gaudino – I'm In Love (I Wanna Do It) - Vocal Edit
Kato – Turn The Lights Off (feat. Jon) - Radio Edit
Étoiles Filantes – Ingen kan älska som vi 2010 - Étoiles Filantes Radio Remix
Tosh & Ventura – I feel i like to jump (Major Tosh Radio Edit)

Jag brukar vara den som lyssnar på deprimerande/lugna låtar. Men nej! Jag ska inte dra ner mig själv i något påhittat svart hål, när jag har allting jag vill ha? Nästan ..
Gillar den 1:a och den 3:de
Check it out ;)


Håller med totallt. Musik är något som fyller en med lycka inombords.

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0