JAG ÄR EN BAGARE

Haha, nu har jag varit i köket sen jag sluta skolan eller har varit i stallet & mockat en snabbis..
Jag tror att jag skulle passa som bagare! Känner mig riktigt duktig i köket & när jag börjat med något så vill jag göra det bra :D +att jag har dukat (a)
Eftersom att det är alla hjärtansdag idag så var jag ju tvungen att göra något med hjärtan, gjorde chokladkake- hjärtan & muffind i hjärtansformer xd Så snart blir det ner att fika efter en god middag. Jag har lite fanatasi när jag bakar (y)
Min familj borde var riktigt STOLT över mig som är så duktig!!
Har tagit massa bilder under tiden i köket & på det jag bakat.
Här kommer en liten bildbomb, ni måste bara tycka att det ser gott ut?

Annie


Till Anton, mamma & mig från Pappa!


Nu måste jag ner & fika!

Visst det det gott ut? Känner mig som en bagare.


Kommentarer
Postat av: Olealva

A very nice site keep it up. Regards

2012-01-09 @ 10:25:08
URL: http://olealva.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0