ÄR I FRITIDSGÅRDEN

Är i fritidsgården med Johanna ( http://teamnorrsten.blogg.se ). Kommer hem vid typ 9 och då ska jag plugga matte om jag orkar. Micke tycker jag ränkar för söligt! Men matte är lätt, så lägger inte ner överdrivet med tid på det och det är roligare att rita gubbar med Johanna! :D Den vi är mest nöjda med är Mullvin Bönsson, kan ta kort på honom någon gång. En riktig pärla!

Ska antingen filma eller fota imorgon, eller mamma gör det, heh. Vad tycker ni, fota eller filma? Själv tycker jag fota ^^ Men ni bestämmer.
Hoppas ni får det lugnt utan en massa läxor. Själv ska jag försöka var lite tjejig, höh, önska mig lycka till ;)


Sötnos ^.^

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0