ÅKT LÄNGDSKIDOR IDAG

För första gången, lite sent att testa för första gången i hela sitt liv, men bättre sen än aldrig :) Det var lite svårt och första gången vi åkte och det var en låång uppförsbacke så åkte jag baklänges 10 meter och då började jag lite irriterad. Och sen när jag ramlade ett antal gånger kan ni fatta hur det lät .. Stackars Annie som bara "Men ta tag i mig och res dig upp" snältt och och jag bara nästan skrek "NEJ!! JAG VILL HEM! NUUU" och typ "jag hatar dom här j*vla skidorna, vem f*an tycker det här är kul?!" osv osv. Ja, jag svärde ganska mycket, fy på mig! Sen när vi åkt förbi den här backen så var det en brant backe och jag ramlade bara 1 gång! Annie ramlade 5, haha och David typ 3 .. ? Så jag var bäst i den backen :'] Sen åkte vi skoter och sen tog vi en sväng i skogen. Det var kul, då hade man börjat fatta lite hur man skulle göra, men jag ramlade ändå typ 3 gånger. vi åkte nog 8 km allt som allt, inte dåligt eller? Ska nog dit på söndag igen, efter ett tag blev det kul, så nu fattar jag varför folk åker. Jättebra träning också, så ka nog önska mig ett par skidor och åka lite. Härligt med frisk luft. Sen åkte vi lite pulka och sen åkte vi hem.



Jag ramlade .. >.<

Daniella

Kommentarer
Postat av: David

Jag åkte 1,3 mil ;)

2011-02-23 @ 15:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0