VITT TÄVLINGSSCHABRAK I HOPPNING

Jag har märkt att jag har inget vitt hoppschabrak som man kan tävla med. Inte vad jag vet iallafall. Och om jag ska tävla Fantasie ska man ha vit, det passar fuxar! Jag har ett schabrak, men det var för litet för Pitchi så då är det väl för litet för Fantasie också :p
Vilket dilemma! Men det känns som på storhäst kan man inte mixtra med färger som man kan på ponny. För det ska ju se så proffesionellt ut. Och så vill jag ha kavaj, kan väl låna Aminas för den är lite mer gjord för hoppning eller vad man ska säga.
Om jag bara hade en såndär säkerhetsväst med rutor eller någon annan. Det hade varit bäst! För den väst jag har nu kan jag inte räta ut mig ordentligt på.



Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0