VISSA TERRÄNGHINDER JAG HOPPADE IDAG

Jag tänkte fota alla terränghinder jag hoppade idag på terrängbanan så ni visste vilka det var. Men jag fick tyvärr inte med alla för den gången jag gick alla hinder var med hela P90 klassen så det var folk som var i vägen. Vi gick banan endast en gång pga att den *-iga klassen rider också i skogen så vi ville inte störa. Men de hinder som var på fältet fick jag med. Nästa gång (alltså om två veckor på Boxholm) ska jag fota alla hinder, kul att veta vad jag hoppar för något.

Hinder nr 1, räcke:

Hinder nr. 11a, nerhopp i vatten:

Hinder nr. 11b, pallisad (?):
 
Hinder nr 12a, bänk:

Hinder nr. 12b, pallisad:

Hinder nr 13, trippel:


Daniella

Kommentarer
Postat av: Linn Strelin

SV: Jaha, okej :)

Jag hoppar Picasso på torsdagar kl 18 ^^ Sen hoppar jag Cappuchino på onsdagar kl 18 fast nu verkar det inte bli något hoppande med honom på ett tag :(

2011-08-01 @ 09:31:40
URL: http://ztreliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0