HÖÖKS SUGEN ELLER VAD?

Det finns lite saker som jag behöver just nu känner jag. Har knappast köpt något till Borneo förutom träns och grimma! Han kan ha några av Prickens schabrak men inga täcken ;)
Så är lite sugen på att köpa det som behövs nu.

Dessa benskydd är allt i ett och kostar inte så mycket.


Eggbett, det är inget problem med bettet jag har nu, men jag använde det till Pricken och tyckte om det väldigt mycket.

Fleecetäcke är inget som behövs nu men ett sådant kommer alltid till nytta, men mest för att träna honom vid att ha saker på ryggen, detta var billigt just nu.

Och sist ländtäcke, det på bilden är så billigt just nu på hökks och det är också något som används på vintern, men samma som med täcket. Mest för att träna med att ha saker som är vid rumpan osv.


Som det märks så köper jag vissa grejer om det är ganska billigt men jag tycker att det kan kännas onödigt att lägga  massa pengar på tex. täcken som ändå kommer gå sönder någon gång. Även om det inte är jag som betalar.

Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0