ANTONIA+BORNEO

Felicia och jag red hästarna på en nyklippt åker idag då. Det var ganska härligt att rida, precis vad jag säger varje gång jag rider ;) Antonia var ett trevligt sto. Haha, men tyckte att Felicia och GG passa bra ihop och det såg väldigt bra ut!
Åkte till Borneo efter. Gick en promenad på en ny väg, typ sandväg. Den ligger vid stallet så man behöver inte korsa någon trafik osv. Han var lugn och trygg, för han har aldrig gått den vägen inna. Men vi såg några spöken ibland, stenar som var målade med blå färg. Borneo var nyfiken och övervann sin räddsla för allt som var läskigt. Sen fick han äta sin mat och beta vid det höga gräset. Märks att han är mer beroende av mat nu när det har börjat bli kallare och att det inte finns så mycket gott gräs i hagen nu. Hästarna stod och åt vassen när jag kom ut idag :O Alltså sån vass som växer vad sjön men de hittade det längs bäcken...

Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0