UPPDATERING

Har inte hunnit skriva för det har varit fullt upp dom här två dagarna :)
Igår reds alla hästar och alla ridpass gick jättebra, men det blev inte som jag hade planerat innan för solen kikade fram och då kändes det mycket roligare att rida ut med alla hästarna än att tragga banan. Samma sak har vi gjort idag. Jag, Hedi och Adrian sov i stallet och vaknade vid halv 8 och sen satt jag och mamma på hästryggen vid 9 och så rullade det på. Alla hästar var ridna innan klockan 12 vilket jag aldrig klarat förut, men nu fick jag ju så bra hjälp!

Precis när sista ridpasset var över började det småregna och sedan har det bara regnat och regnat hela dagen och inte lite heller! Vi var inne i stan några timmar och gjorde ärenden, hjälpte till i NYRK innan tävlingen och stackars hästarna fick stå ute i regnet tills vi kom hem för då fick dom komma in, ta på sig täcke och äta.

Imorgon ska jag ju tävla i NYRK med Fantasie (hennes och min första tävling ihop), 90 cm och 1 m. Det var väldigt många starter men eftersom jag hoppar så lågt får vi åka dit ganska tidigt. 20 i 9 ska vi åka imorgon så jag ska väl gå upp 6. Jag har smörjt lite saker, men Fantasie är varken schamponerad eller borstad. Får göra det morgon och knoppa henne , tror det klär henne bra :)

Så, nu ska jag väl inte skriva allt för mycket men det här är en liten del av vad osm hänt dessa två dagar. Kommer uppdatera mera för har allt lite att skriva om. Eller jag får väl hitta på något, kram!

Har inte fotat något dessa två dagar heller, buhu ..



Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0