TRANSPORTSKYDD

Just nu letar man runt efter transporskydd, finns så många! Borneo har lika långa stiliga ben som mig... Men jag söker några transportskydd som sitter högt och bra upp på benen. Provade Prickens på honom och det var strl. FULL och de var för små. Men det är ju olika pga. av olika modeller.
Nu när man har en häst som inte ens gamla saker passar så måste man hitta nya grejer, lite roligt men inte om man hittar något och att nu finns det ju täcken, benskydd mm i så många olika märken. (Jag bryr mig inte mycket om vad det är för märken, bara det passar hästen bra.

Amigo

Hööks

Kingsland

Bucas

Pessoa

Eskadron


Vad använder ni för transportbenskydd, om ni gör det?
Vilka skulle ni tipsa om (passform, utseende mm)?
Intressant för mig att veta eftersom att jag inte vet vad jag ska ha för ngt.

Annie

Kommentarer
Postat av: sara blomstrand

vi har eskadron skydden, och dom är väldigt bra.

sen har vi ett par från mark todd. och dom är superbra! dom är ganska stora & höga i storleken :)

2011-08-14 @ 20:47:04
URL: http://sarablomstrand.blogg.se/
Postat av: Av och med Maria & Pearl på ~ Hoppbloggen~

Bucas är alltid bra! :) Hade ett set därifrån till Pearl först men damen tyckte att det var jätte läskigt att dom gick över knäna! Nu har jag några längre, från hööks! Dom är suveräna! :)

2011-08-15 @ 13:19:27
URL: http://jumpingforlife.blogg.se/
Postat av: ellinorhöög

PESSOA FINNS INGA BÄTTRE !! Jag har haft mina sen vi skaffa Nero för 9 oh ett halvt år sen så MYCKET ANVÄNDA och dom har knappt slittits dom är jätte bra och tvätta och så . tyvär säljs dom inte så mycket längre i Sverige så dom är svåra och få tag i , men om du får tag i ett par tveka inte :D

2011-08-15 @ 15:38:34
URL: http://freakylife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0