TÄVLING

Har skrivit och gjort ett utkast om hur det har gått på tävlingen och det har gått bra! Men Kim spelar dator och när jag laddar upp bilder så laggar det, så utkastet kommer senare! Har fotat massor så har mängder av bilder att ladda upp, från när Adrain/Sabina red och när Amina red.

Jag och Annie fotade också på flera ekipage, så om ni var där och tävlade, skriv en kommentar om hur du/din häst såg ut och din mejl så kollar jag.

Bild på Agnes och Pepino tror jag hästen heter :)


Daniella

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jätte fin :)

peppe heter han ^^

2011-08-29 @ 20:56:24
Postat av: lisa :)

Om ni tog några bilder på mig (både annie och dani) så får ni gärna mejla dem till mig :D [email protected] :)

2011-08-29 @ 22:16:10
URL: http://lisawestrin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0