STALLET, JOGG, STRÖMAVBROTT

Det är vad som hänt mig sen jag kom hem från skolan vid fyra. Åkte upp så fort som möjligt till stallet. Longerade Loufer, han hade lite svårt för det men han fattade mer i slutet. Sen kom pappa upp med Borneo, han hade fixat honom, överraskad Annie! Longerade honom, sen hängde jag på honom, gick några steg osv. Vi slutade när det gick såå bra.
Kom hem från stallet och då drog jag ut på en joggingtur på 2,3 km. Räcker för mig som är så otränad, vill ju ha en tur som passar mig så att jag kan jogga utan några stopp. När jag kom hem gjorde jag lite övningar.
90 grader 30 sek. + 10 lyfta ett ben i taget 10 ggr x 2.
10 situps x 2
10 armhävningar x 2
10 rygglyft x 2
plankan 1 minut x 2
Tror det var allt men nu vänar jag på träningsverk, hihi! Men nu gäller det bara att jag håller i. Det märktes iallafall hur mycket med muskler jag tappat i ryggen sin i december...
När jag kom in och skulle duscha och äta så var det strömavbrott...
Sen har jag gjort lite Engelska och läst, känner mig ganska duktig!! :D

Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0