STÄDAT ..

Idag bestämde jag mig för att fixa lite i stallet, ni vet den där delen som ser ut som en verkstad? Innan det tvättade jag mina fälttävlansskydd, boots, schabrak m.m Sen plockade jag undan massor med saker, plankor, höpåsar och sopade massor and so on .. Och sen såg det mer ut som ett stall! Nu kan man gå där och titta utan att känna sig smutsig. Så nu är jag nöjd, nu är det bara pappas saker som ska bort så blev det jättefint :)

Idag står det rida på fältet på Pitchi. På Fantasies planering stod det också det så vi tänkte rida samtidigt. Men det blir väl lite senare. Vad händer annars? Ja, det får vi väl se :)



Sist mamma, jag, Fantasie och Pitchi red på fältet.

Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0