SÄTTA INGEN KILLEN NU

Nu har Borneo haft lov ett tag så nu ska vi börja igen. Idag fortsatte vi på det vi slutade med innan han fick vila. "Vägen upp till sadeln". Så idag arbetade vi i rutan, longerade och hängde på honom. Jag hängde och klappa på andra sidan så att han känner att man finns där. Han reagerade en gång när jag klappade vid virveln, men fortsatte bara så var det ingen fara. Han var iiallafall duktig och ska fortsätta med det imorgon.

Igår var jag upp på kvällen och funderade på att tömmköra. Men han har aldrig gjort det så han var ganska rädd med tömmarna. Men tog en tömm och höll från bettet och så stod mamma bakom, sakta förde vi den mot kroppen och hade den där, gjorde likadant på båda sidorna. Första steget var avklarat så då räckte det :)

Kameran funkar typ inte, så den får bara vara hemma och vila, pansionera sig. Pappsen kollar runt på lite olika kameror iallafall. Inte roligt med inlägg utan bilder, tycker att det ska vara nya och frächa bilder!! ;)
Men vad har ni för kameror, någon ni tipsar om? Är intresserad av vad folket har.

Annie

Kommentarer
Postat av: sara

jag har en nikon D3100, och den är jättebra! :)

2011-08-22 @ 21:56:44
URL: http://sarablomstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0