SAKER JAG SKA GÖRA IMORGON

Imorgon ska jag rida, fixa saker inför imorgon och så skulle vi hitta på något kul sa mamma. Men det här ska jag göra i stallet imorgon:
* Rida ungisarna och kanske Fanta/Pitchi
* Schamponera Pitchi
* Smörja träns, sadel, förbygel, benskydd, stövlar.
* Packa in allt
* Tvätta kläder/schabrak
* Fixa i stallet

Det låter så lite när man skriver det, men när man väl göra det tar det massor tid! Jag brukar faktiskt vara lite lat och bara smörja dressyrtränset och min skor/chaps haha! Men imorgon ska jag vara ordentlig. Ska bli så kul på söndag, längtar!

Just nu håller jag på med en ny packlista med allt jag ska ha med mig till en fälttävlanstävling, den andra började bli lite sliten :p



Daniella

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har en liten fråga och det vore super kul om du hade lust att svara på den! jo, jag undrar hur länge du har bloggat på denna blogg! :)

2011-08-12 @ 23:13:56
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0