RIDNING I MÖRKRET

Det slutade regna mot kvällen som tur var så då fick jag skynda mig och rida två av hästarna iallfall.

Pitchi red jag dressyr på banan med. Hon var lite stel och motvillig i formen, men senare av ridpasset mjuknade hon till och jag rätade upp mig och RED för glatta livet då jag gärna tar för mycket tygel på Pitchi. Hon gick jättefint och bra, idag gjorde hon också för första gången ordentliga galopppiruetter! Dock var dom inte så centrerade men ändå ;)
Fantasie fick jag rida med i mörkret med lampor och hon var sååå fin! Helt amazing! Mest trav men idag kände jag att hon var redo för galopp och jag kunde verkligen kontrollera hennes tempo med min sits, men i galoppen struntade jag totallt i formen. Red med pelham och behövde kanppt ta i henne. Men i traven gick hon som hon gjorde den där gången på fältet. Åh, jag tror jag är kär i hästen!

Idag snodde jag Parlantilongchapsen igen. Dom är underbara, men får sånt stöd!

Och glömsk som jag är glömde jag fota lite, men lite bilder fick jag. Och sen efter jag hade ridit var det mörkt ute.




Longchapsen, dock är dom bruna i verkligheten (ser svarta ut).

Vår stalltavla, skrivs inte så mycket där eftersom det bara är vår familj som står där. Inga nummer är rätt heller xd

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0