RESULTAT FRÅN NYKYRKA HOPPTÄVLING 28/8

Vi hade tur med vädret, det regnade inte alls mycket men underlaget på banan blev lite blött och underlaget på framhoppningen var inte kul.

LC - 90 cm: Hon var jättefin och lyssnade bra, men vi kom in för kort på vissa så hon fick trampa om vilket jag vill få bort. I omhoppningen var hon super och allting räckte till en 3:de plats av 23 starter. Var nöjd, men kunde ändå varit noggrannare.
LB - 100 cm: Hon sög på varje hinder och hade ett bra tempo, lyssnade bra och vissa språng kom vi super på! I omhoppingen rev vi en oxer, ett skitpet var det. Lite onödigt för annars hade jag blivit placerad säkert, men jag var jättenöjd över henne ändå. 100 cm är ingenting längre.

Jag och Annie fotade också på flera ekipage, så om ni var där och tävlade, skriv en kommentar om hur du/din häst såg ut och din mejl så kollar jag.

90 cm:








Prisutdelning 90 cm:





100 cm:










Daniella 

Kommentarer
Postat av: maja

tkr om eran outfit!

marinblå passa super på er!

2011-08-29 @ 20:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0