RESULTAT FRÅN NYKRYKAS HOPPNING

Vi hade sån tur med vädret och underlaget. Det regnade ju hela 50 mm igår! Men det var en mysig dag, halva familjen kom och kollade en klass som jag hoppade.

LD, 90 cm: Dom betade snabbt av varje ekipage så det blev inte så mycket framridining men det gick jättebra iallfall. På de första tre hindrena var hon lite ostadig pga av underlaget men det var bara att hålla om lite extra med skänkeln så hoppade hon. Gick jättebra, kändes jättebra och såg jättebra ut. Supernöjd!
LC 100 cm: Hon gick på super och hoppade allt, vissa hinder kikade hon lite extra på men det var inget speciellt. I omhoppningen tog jag de långa svängarna för det var ganska halt och att Fantasie flyter ut i lite skarpare kurvor. Men det är en träningssak och jag blev dubbelnolla. Eftersom jag tog alla långa vägar fick jag ganska lång tid, 35 sek. Jag kom näst sist av alla de som var dubbelnolla och kom 29 av 59 starter. Supernöjd här med!

Mamma fotade i 90-klassen och filmade i 100-klassen. Här har ni fotona så länge, laddar upp filmen senare.

90 cm:









Bilder innan/efter 1 m starten:




Bilder under dagen:




Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0