LITE AV MIN UTRUSTNING

Lägger ut och visar lite vad jag har för utrustning på mig när jag rider.


Uvex ridhjälm- Inte samma färg på bilden men något liknande. Gillar hjälmen för att det är bra ventilation och den sitter bra eftersom att man spänner åt i nacken.

John Whitaker ridhjälm- Har aldrig använt den eftersom att den ska bli en höst/vinterhjälm. Dålig ventliation men det kan vara bra när det är kallt. Ser fram emot att börja använda den.

Racesafe säkerhetsväst- Asbra väst! Väldigt bra passform och jag tänker inte på att jag har på mig den när jag rider. Märket Racesafe började med rutvästarna och dem har lyckats bra mot de andra.

Jacson Piooner ridstövlar- Köpte dem för några år sen, var jättenöjd att vi entligen hade hittat några stövlar som var hyggligt smala i vaden. Men nu är dem för korta... Vill inte köpa ett par nya nu när jag rider unghäst då tycker jag att det är bättre att hitta ett par bra stövlar när jag ska ut och tävla om några år och stövlarna fungerar fortfarande lika bra.


Det var utrustningen jag använder när jag rider.

Annie


Kommentarer
Postat av: Linn Strelin

Såg att du hade tagit bilder på mig från Nyckelby! :) Har du lust att skicka dom? [email protected]

2011-08-08 @ 11:05:02
URL: http://ztreliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0