KIROPRAKTOR

Klockan 4 kom Larry för att knäcka Amina och kolla igenom Pitchi. Inte för att hon går fel eller så, utan bara för att kolla igenom henne. Det enda var att hon hade värk i frambenen, det gör ont när hon landar när hon hoppar osv. Så då knackade han lite på manken och det var borta! Det var pga att musklerna var ihoppressade så han töjde ut dom. Sen var hon klar och nu ska hon vila i tre dagar (så har inte ridit idag).

Efter det var Amina som skulle knäckas. Hon var sned, höger sida var högre upp än vänstra så han knäckte ryggen och nacken (det såg jätteäckligt ut). Efter det testade han på mig! Jag var livrädd! Men han kollade bara om jag var sned och knäckte lite i ryggen. Men jag var rak och fin, det skilde bara några millimeteter mellan vänster och höger sida. Och så fick han ta i för att det skulle knäcka och det knäckte inte så mycket. Det var för jag knäcker mig själv ganska mycket, vilket är bra för om det knäcker är det ju något som inte ligger som det ska.

Så nu är jag ännu rakare och man kände skillnad direkt.


Nu är jag och Pitchi som nya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0