IGÅR

Igår red jag inte hästarna, dom kunde ta det lugnt en dag till. Istället mockade jag och fixade i stallet. Fantasies box såg ut som tusan! Flera skottkärror senare fick jag för mig att tvätta hela boxen, så då började jag med det och det gick bra och snabbt. Heidi kom sen och frågade om hon fick hjälpa till. Resultatet blev jättebra! Ny halm, spån och hon fick en prinsessbädd, fast hon är ju ute om natten :p

Heidi och jag fick för oss att sova i Fantasies box så det gjorde vi. Efter 26 st "go' natt" så somnade vi äntligen. Klockan 7 vaknade vi av att min bror åkte till jobbet och då kollade vi på film för att vakna till lite. Klockan halv 10 satt jag på hästryggen för att rida 4 hästar och Hedi 1.

Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0