HOPPTRÄNINGEN MED FANTASIE

Jag har bilder på dig Linn, men ska jag skicka över dom eller ta via bloggen?

Det var nästan bara storhästar i den grupp jag var med i. Det var bara Lisa som hade ponny, även fast det är ponnys som ska hoppträna på torsdagar.
Jag red fram och hon kändes bra, men pigg. Hon var lite överallt och skulle kolla på allt och hon tyckte vattenslangen och vattenmattan var lite läskig. När vi väl började hoppa taggade hon till ordentligt och blev riktigt stark. Men hon hoppade i alla lägen och var snäll på det viset.  
När vi hoppade banan hoppade jag omkring 90 cm. Ibland blev det lite för snabbt och ett språng blev inte så bra då hon kom in i trav. Men när vi gjorde om det blev det jättebra! Det var superkul och Fantasie var så hoppglad en häst kan bli.

Efteråt träffades halva laget och åt en tårta som var superfin! Det var en bild på oss samlade som var gjord av marsipan. Sen kollade vi på alla filmer som de i laget gjorde och så fick vi två skivor, en med filmer och en med bilder. Jag kan ju säga att bilderna är så grymt fina! Creed till fam. Westrin som gjort ett superjobb med bilder, filmer m.m Vi planerade också om vi skulle göra något kul tillsammans, spa och laserdome blev lockande. Men det var jättemysigt och vi planerar att starta i Div I nästa år igen, självsäkrare än detta år och så får vi se hur det blir med Elit.












Här är lite bilder från när vi pratade och åt tårta:



Daniella

Kommentarer
Postat av: Linn Strelin

Skicka dom till min mejl :)

[email protected]

2011-08-05 @ 09:44:04
URL: http://ztreliin.blogg.se/
Postat av: lisa :)

titta nu har till och med jag hittat hit ;)



du hittar mig här :) om du vil tagga mig nån gång :p :P haha xD



lisawestrin.devote.se :)

2011-08-06 @ 17:46:08
URL: http://lisawestrin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0