HEJSAN HOPPSAN!

Efter en härlig dag i Nyckelby åkte jag med Annie till Borneo. Dom myste lite och sen drog vi oss mot lilla Karlsby för att Annie skulle få rida Pitchi och Fantasie en stund. Jag red också Pitchi och Fantasie, vi bytte och ridpasset skedde mest på fältet, men också på banan.
Pitchi var fin, red Svenskt fälttävlansprogram för lätt klass 2007 som jag ska rida den 14/8 i Boxholm (fälttävlan). Fantasie red jag bara på fältet, hon var sjukt fin! I galoppen blev hon lite stark ibland, men inte alls mycket.
Det var en stund då jag red Fantasie i traven och hon gick samlat, hade schwung, det var perket takt och det var så underbart häftig känsla! Höll på att dö! Har bara känt så en gång förut. Men hon kan gå långt i dressyren om hon går sådär!

Fotade ponnyhoppningen idag, från när c-ponnyerna hoppade LC till laghoppningen. Men fotade mest folk jag kände igen, men nästa gång ska jag nog fota alla jag ser.

Det har varit en undert fin dag och just nu sitter jag och äter kladdkaka och skicka bilder till folk. Love it!





Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0