RIDIT FANTA

Kim fyllde 18 år idag så hann bara rida Fantasie eftersom det skulle firas! Men hon var jättesnäll, men i högergaloppen spänner hon sig verkligen och vill inte forma sig efter min innerskänkel. Och så är det bara i galoppen. Men hon lyssnade bra, jag gjorde mest volter som vanligt och sysselsatte henne, men hon var duktig.

När jag borstade henne innan ridpasset så borstade jag på rumpan och då bara sköt hon in rumpan och tryckte in mig mot väggen och var helt jättekonstig. Innan hade hon hållet på mycket med svansen men jag hittade inte vad det var. Men sen såg jag något krypa omkring i pälsen ovanför svansen och då var det en äcklig älgfluga! Jag borstade bort den som en galning och jag hann inte döda den innan den kröp in i borsten. Så nu ska jag försöka få bort den där ifrån .. Men tur att det bara var en älgfluga för hon var verkligen konstig när hon gjorde sådär med rumpan.



Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0