HÄNDER IDAG

Får se om allt blir av eftersom jag skulle varit med Moa som inte svarar på mobilen.
Pitchi ska ridas, tänkte jobba henne med lite bommar i hoppsadeln. Fantasie ska gå ett dressyrpass som liknar det jag gjorde i förrgår. Carubus och Nikita skulle jag vilja rida runt Lustigkulle med fast det kanske inte är så bra att göra ensam. Så dom får jag se vad jag gör det. Missy ska borstas och pysslas om.

Vädret är ganska mulet så får hoppas att det inte börjar regna. Hatar att rida i regn! Nu ska jag äta och sedan på med ridkläderna.


Bild från igår när jag var i Varamon.

Daniella

Kommentarer
Postat av: elin

SV ; Han var väldigt pigg! Har inte fått skänkla på honom någonting! Bara hålla in honom (på ett bra sätt). Jo, det är det att han gillar inte att tävla ;) Därför är han seg och sådär, men när jag hoppade han i skogen igår var han jättepigg och glad framåt! Så uppfatta honom inte fel på det sättet för deyt är för det mesta bara på tävlingar! :D

2011-08-18 @ 14:44:35
URL: http://jamaise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0