FOTON PÅ HÄSTARNA

Idag var det ungisarnas tur att bli ompysslade. Stackars Missy fick vara ensam i hagen, hon gnäggade som aldrig förr.

Mamma fick Niktia och jag tog Carubus. Han hade också flugägg, men borstade, klippte öronhår, hovskägg, man, svans och pannlugg. Vi tänkte fotografera dom lite så jag valde att knoppa Carubus, han var jättesnäll (såklart). Han börjar bli biffig och han är en kopia av sin mamma!

När vi skulle fota honom ville han inte stå still, men vi fick några söta bilder. Och vi släppte honom i den nya hagen och jag fotade lite när han sprang. Missy sprang ju också i andra hagen. Mamma kom sen med hästarna en efter en och jag fotade. Hästar är för söta djur.


























Tog detta lång tid att ladda upp? JA.

Daniella


Kommentarer
Postat av: sara

sjukt fina bilder! :D

2011-08-06 @ 21:56:58
URL: http://sarablomstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0