FÅTT MYCKET GJORT

Ridit tre häsar alla ridpass gick bra. Varit med Annie och fotat Borneo, smörjt, packat, fixat stallet, städat. Fullt upp hela dagen och nu är ögonlocken tunga!
Jag hade också gympa i fredags och mina ben är så ömma! Musklerna har dragit ihop sig och jag har fått stretcha minst 10 gånger idag. Jättejobbigt.
Jag och Annie fotade Borneo när han hade på sig fint träns och knoppar. Blev några riktigt fina bilder som Annie ska få imorgon och förmodligen ladda upp.
Sen har jag packat och smörjt lite inför morgondagen, men Pitchi har jag inte borstat eller så. Men hon är ju så fin iallafall.

Imorgon åker vi klockan 9, så mamma väcker mig halv 8 så ska jag borsta, knoppa osv. Skulle starta ca halv 11 första klassen (LC) och sen får vi se. Vill ju helst gå banan och titta på alla andra jag känner.

Knoppar klär verkligen Pitchi!


Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0