DAGENS RIDPASS

Carubus: Han är lite trotsig, han ska gå dit han vill och då blir det bara en kamp känns det som. Men han lyssnade bra framåt emellanåt och tog galoppfattning direkt, men dock fel. När han sedan tog rätt galopp och galopperade på bra slutade jag.
Nikita: Hon var superduktig! Hon ville lite till dom andra, men hon gav sig snabbt. Lyssnade bra framåt, galopperade på jättebra och länge och var positiv. Supersnäll.
Fantasie: Red i banan med dressyrsadeln. Red henne med snodd för att hon lättare ska kunna söka sig neråt i övergångar m.m. Jag skrittade och travade bara då jag inte kände att jag behövde galoppera. Gjorde mycket övergångar, åttvolter, skänkelvikning, öppna och sluta för hon skulle mjukna till, speciellt i högersidan. I början gjorde hon inte så jättebra skänkelvikningar eller öppnor/slutor men efter ett tag lossnade det och hon gjorde det jättebra. Och när hon var följsam i både vänster och höger slutade jag. Jättenöjd.

David fotade bara när jag red Carubus så inga ridbilder på dom andra.













Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0